Logo

Logo

vineri, 21 ianuarie 2011

Tipic pentru Romania


Mai de mult am fost intr-o excursie la Bran.Dupa ce am vizitat imprejurimile statiunii m-am decis sa o iau pe jos prin spatele palatului Bran,in timp ce ma plimbam eu..si ma bucuram de privelistile,probabil unice in Romania,am vazut ceva ce m-a facut sa ma interesez cand pleaca urmatoarea cursa spre Marte.Eu nu o sa mai comentez nimic,pozele vorbesc de la sine.Ajuns acasa am dat un search pe google sa vad domn’e ce e cu “ruina” asta care tine umbra degeaba pamantului si vorba aia impiedica “vietuitoarele ” din casele de langa sa isi extinda culmile cu rufe,uite ce am gasit…...>>>>
Construita intr-o stanca a Magurii Braului, la Bran, de catre Principesa Ileana, fiica Reginei Maria, pentru a adaposti in Romania vasul cu inima reginei, Capela “inima Reginei Maria” din Bran este copia fidela a capelei Stella Maris din Balcic.
In ultimul testament redactat in 1933, cu 5 ani inainte de a muri, Regina Maria cerea ca trupul sa ii fie inmormantat la Curtea de Arges iar inima sa in capela resedintei de la Balcic.
Astfel, dupa moartea Reginei Maria a Romaniei Mari, numita de popor “Mama ranitilor”, “Mama Regina” sau “Regina-soldat”, inima sa a fost imbalsamata, pusa intr-o caseta de argint octogonala, invelita intr-un steag dublu care avea pe o parte drapelul Romaniei si pe cealalta steagul Marii Britanii, asezata intr-o pretioasa caseta de bijuterii, din argint aurit si cu ornamente din pietre pretioase pe care era gravat: ALTETEI SALE PRINCIPESA MARIA A ROMANIEI: DOAMNELE ROMANE.Dupa pierderea Cadrilaterului inima reginei a fost mutata in “bodeca” aia din imagine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu